lördag 27 april 2013

En mindre intressant dag

Idag har det verkligen inte hänt mycket. Har pluggat i stort sett hela dan men det går så trögt framåt.
Blir en heldag till imorrn så jag är klar med böckerna tills Sofia kommer så hon får plocka med sig dom sen.
Har plockat lite här hemma också och faktiskt fått fram lite golvyta! Wiii :)

Har nu bestämt mig för att köpa en lägenhet. Är så påfrestande att hålla på och flytta runt och inte veta hur länge man får bo kvar. Att inte ha ett riktigt kök. Att inte känna att man kommer hem utan bara till nånting tillfälligt. Satt och kikade på hemnet idag och hittade några som jag blev lite intresserad av, dock ska jag avvakta ett tag. Vill inte förhasta nånting och skulle kännas säkrare att köpa till hösten när jag har varit här några månader så jag inte känner om en månad att nej, här vill jag inte bo! Inte för att det känns som om det skulle hända men man vet aldrig. 

I kväll blir det hemmakväll tillsammans med Rhett och Scarlett :)

"Frankly my dear i don't give a damn"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar