måndag 15 april 2013

Helgen

I lördags fyllde jag alltså 25, och det firades!
Känner mig så himla lyckligt lottad som har så fina vänner, helt underbara!
Vi var här hemma hos mig och förfestade, hade egentligen tänkt gått ut lite tidigare men förfesten brukar nästan alltid vara det roligaste, så även den här gången, så vi blev kvar här rätt länge. Sen gjorde vi oss en tur in på en krog vid Stureplan, lite fyllekäk efter det och vid 5 ramlade jag in genom dörren hemma.
Blev en riktigt bra kväll men annat hade jag inte förväntat mig heller i det sällskapet :)

Lite konstigt att inte träffa familjen på födelsedagen men de överraskade mig med sång och gratulationer via skype :)

Har dock redan upptäckt en nackdel med min nya ålder. Rackarns vad mycket mer sliten jag känner mig än när jag var 24 haha

Snittar ska det va

Bålen som blev lite...hrrm..starkare än beräknat

Jag och finaste Viktoria <3

Nöjd kille ;)

Rosa pantern, yum!

Bilder från senare in på kvällen tror jag bestämt att jag håller för mig själv ;)
Måste skicka ett tack till Sofia som kom på den eminenta idéen att ta en gruppbild! Lägger dock inte upp den här :)

Söndagen var jag lite seg måste jag erkänna, åkte i alla fall in till stan, gick runt ett tag och sen gick vi och käkade. Både jag och Viktoria var sugna på asiatiskt så fyra små rätter fick det bli!


Efter det mötte vi upp med Maria och Olle en sväng innan vi åkte hem, hämtade lite grejer och åkte med dom till min nya lägenhet. Väl hemma igen var det två trötta tjejer som sjönk ner i soffan. Kokade lite kaffe, eller i mitt fall "kaffe" och tog och tittade på serien "Sherlock", himla bra!

Nu är helgen slut, lämnade Viktoria på tåget för nån timme sen och det är dags att gå tillbaka till vardagen. Helgen har varit underbar, önskar bara att den hade varat lite längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar