fredag 5 april 2013

Dagarna går

Tänk att det redan är fredag!
En hel arbets/skolvecka har gått sen jag flyttade hit.
Har hunnit med två föreläsningar och två seminarier, lite läskigt vad fort det går.

Började i alla fall dagen med att försova mig, yaay me!
Hoppade ur sängen, målade på mig ansiktet och svepte en kopp kaffe. Sen var det bara att springa iväg till t-banan, självklart missade jag den så fick vänta på nästa. Men det är inte som hemma inte, här behöver man inte vänta en timme på nästa buss, 5 minuter och sen kommer nästa t-bana, perfekt!
Kom i alla fall i tid till skolan. Hamnade i en skön grupp på dagens seminarie så tiden gick riktigt fort.
Att sluta skolan klockan 12 på en fredag känns rätt fint :)

Sen jag kom hem har jag försökt tagit itu med att få nån ordning i lägenheten, kom som av mig med allt i veckan och har bara låtit allt vara. Men tänkte att jag måste få det hyfsat beboeligt tills på måndag när jag får inneboende :)

Solen skiner lika fint idag så passade på att ta en promenad nu på eftermiddagen, blåste rätt kallt dock.
Vågade inte gå så långt, inte stenkoll på vart jag hamnar än så länge haha

Klarblå himmel!

Kikade in i en butik här i området och fick syn på de här söta glasen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar