söndag 28 april 2013

Gaah!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, hemska kurs!
Har suttit hela helgen med det här nu men jag har aldrig varit med om nått liknande och då har jag ändå pluggat i snart 16(?!) år och har dessutom lätt för mig i skolan!
Men det går ju inte framåt överhuvudtaget! Kan sitta med samma text i flera timmar bara för att det är så ofantligt tråkigt och blir glad när man stöter på en mening om economic equilibrium!
Usch och fy!

Längtar tills i morgon kväll, då har möblerna kommit, jag har förhoppningsvis fått ännu mer ordning här, sista punkten på to do-listan kommer att kunna bockas av i morgon också och sen kan jag släppa den delen.

Konstigt vad mycket det gör ändå, hur mycket lättare man känner sig när man har fått undan saker som legat och grott och tyngt så länge. Hur man känner att man kommer tillbaka lite, orkar göra saker igen, ta itu med saker utan att det känns som om man ska bestiga ett berg varje gång.
Inte blir det sämre av att solen börjar titta fram alltmer, luften känns varmare även om det blåser, uteserveringarna vaknar till liv :)

Söndagar brukar annars vara den dagen i veckan som känns absolut jobbigast, helgen tog slut alldeles för fort och en ny lång vecka börjar, men inte den här veckan. Känner mig pigg och glad, redo för den nya veckan!

Känner lite för att göra det stora vårskriket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar