lördag 6 april 2013

What a difference a day make!

En sovmorgon tyckte jag att jag var värd!
Hade planerat att jag skulle ta itu med en del av essäfrågorna idag meeeen efter att ha slöat ett tag i soffan, ätit frukost och druckit lite kaffe lockade en tripp till city en smula mer ;)
                 
                                       

Sååå, gjorde mig i ordning och begav mig mot tunnelbanan. Så himla fin dag idag med så det fick bli skinnjacka och solglasögon, fullkomligt älskar att det börjar gå mot sommar!




Att gå omkring inne i city idag påminde mig om varför jag faktiskt flyttade hit. En påminnelse jag verkligen behövde efter den här tunga veckan. Kände att jag fick ladda batterierna med lite positiv energi bara av att gå runt, titta på folk, fönstershoppa och hrrm...kanske gjorde mer än att fönstershoppa också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar