fredag 19 april 2013

Dagens ros!




Dagens ros går till killen som hjälpte mig att bära upp min säng idag!
Fick den levererad till porten, släpade med mig den till hissen där en underbart snäll kille frågade om jag ville ha hjälp, så han hjälpte mig med den hela vägen in i lägenheten! Tack!

Jag är envis så jag hade nog lyckats få in den i lägenheten själv till slut, trots att den vägde nästintill lika mycket som jag själv, men det här var verkligen guld värt!

Mätte som en galning idag för att se vilka möbler jag kan få plats med och nu tror jag att jag har bestämt mig. Förmodligen kommer det att visa sig när möblerna kommer att jag har mätt fel, ligger lite i släkten det där, men men det tar jag då i så fall ;)

Nu, dags för plugg och sen packning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar