fredag 19 april 2013

Produktiv dag!

Hej å hå vad jag har fått saker gjorda idag!
Som jag skrev tidigare fick jag sängen levererad, sen har jag fraktat grejer i två omgångar, bokat bil till i morrn, beställt en soffa, pluggat, packat och så vidare.

Det är konstigt, det har inte varit annat än strul sen jag flyttade hit, ingenting har funkat och det har varit riktigt tufft! Ändå känner jag att jag trivs?! Jag gillar stan, allt är lättillgängligt (förutom när man håller på och flyttar), det händer alltid nånting nånstans och det är folk överallt.
Sen får vi väl se om det bara är nyhetens behag eller om det är bestående. Men just nu känns det som om jag är rätt sugen på att köpa mig en lägenhet! Men vi får väl se, ska inte förhasta mig :)

Borde fortsätta packa men det är så tråkigt :P
Hade trott att det kanske skulle räcka med att vi körde två vändor imorrn..HA! Inte så stor chans ;)
Men den nyheten släpper jag inte till min flytthjälp förrän imorrn ;)

Tänkte passa på att tipsa om Arlas sommarnyhet "mjukglass hemma" också! Fick ett par paket såna nu i veckan och de var faktiskt riktigt goda! Är inte ett fan av jordgubbssmak annars men den här gick hem :) Så köp och testa när den lanseras!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar