tisdag 6 maj 2014

~★~

Jag vill ha en cykel!!
Spenderar varje kväll nu med att sitta och titta på cyklar. 
Men antingen är dom långt bort eller så är dom dyra :(
Vill så gärna ha en, skulle underlätta så mycket!
Vet inte om jag ska försöka ta en kväll eller dag i helgen och åka runt och kika lite. 
Kommer ju inte att få ner min inom dom närmsta månaderna och sen är det ju lite sent så det är väl bara att acceptera att jag får punga ut en del om jag ska ha en..

Annars då? Har bakat bröd som faktiskt blev rätt gott.
Åt dock för mycket...är ju så gott när det är nybakat!
Har tvättstuga i kväll, så när jag skulle iväg med första lasset så insåg jag att jag inte hade så mycket tvättmedel i min lilla flaska. Har nyss köpt en storförpackning så skulle hälla över lite i den lilla flaskan som är lättare att ta med sig. Sniffade lite i dom båda behållarna och tyckte inte riktigt att det luktade likadant, kollade på flaskorna, jo men det var ju samma. Jaja, hällde över en del och lunkade iväg till tvättstugan. Väl där tycker jag att tvättmedlet ser lite grynigt och konstigt ut, tittar igen.
Jaha...så har jag slagit i tvättmedlet i sköljmedelsflaskan..inte konstigt att det hade skurit sig!
Klantoxe!

Traskade sen iväg på affären för att inhandla kettlebell och choklad (klockren kombo I know ;) )
Kommer till korsningen där och kan inte annat än höja på ögonbrynen och fnissa lite. Där står en bil som ska ut från parkeringen, en som ska in på parkeringen och en i mitten som vill göra en u-sväng. Då kör väl den i mitten in på parkeringen och gör sin u-sväng kan man tycka, men nej. Han SKA göra den precis där och då! Knäppstare.

Ja, mycket mer än så hade jag väl inte att säga just nu. 
Mer än att jag kände mig som en liten flicka igen nu när jag sprang från tvättstugan. Kunde inte gå fram utan ville bara springa :)
Har känt mig så irriterad, frustrerad och arg på vädret senaste veckorna och det faktum att det blåser så fruktansvärt, blir bara ledsen. Men nu när jag sprungit i tvättstugan så slog det mig, det är ju i alla fall inte snö!
Att det för en gångs skull bara var en lätt bris istället för full storm kan ha haft något att göra med att dom tankarna kom fram men ändå. Det är åtminstone inte snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar