måndag 19 maj 2014

~★~

Så var en ny vecka här, en vecka jag inte alls var redo för.
Dagen har ändå flutit på relativt smärtfritt.
Från en skön morgonpromenad till fina vänner till att ha blivit plaskblöt av en puckad trafikant som tyckte det var en bra idé att träffa vassloken mitt för mig till ett hårt spinningpass.
Nu sitter jag här ofixad i myskläder och inväntar sällskap.
Har redan förvarnat över synen han kommer möta ;)

Måste bara säga att han som leder spinningpasset på måndagar trycker på dom rätta knapparna hos mig. "Vi ska gå från att djupandas till att andas snabbare till att hyperventilera. Vi ska känna blodsmak i munnen. Vi ska känna oss spyfärdiga efter första intervallen, och då har vi fjorton kvar."
Att då dessutom få ett "bra jobbat" när man stapplar sig därifrån sen, då känner man sig nöjd :)

Är så sugen på att gå och ta en macka just nu... Bakade ett så himla gott glutenfritt bröd igår.
Bästa jag lyckats med i mitt glutenfria bakande. Men nej, det kommer bara slå tillbaka på mig så jag får fint hålla mig tills imorrn.
I övrigt är jag så i valet och kvalet över hur jag ska göra med fortsättningen av mötet jag hade förra veckan. Ska jag göra som jag vill, gå all in, och lägga en enorm summa på det. Eller ska jag göra det halvt och tänka på ekonomin? Så svårt.
Sitter och räknar fram och tillbaka. 
Det skulle gå och jag vill satsa på mig själv men det är så rackarns dyrt.
Får fundera lite till..ska försöka bestämma mig i morgon i alla fall. 
Blir galen av att fundera också :P

Jaja, nu har jag dravlat klart, en kopp te på det här så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar