söndag 11 maj 2014

~★~

Bangade utgången igår...oops.
Kände verkligen inte för att gå på någon klubb igår, en pub, visst, men inte klubb.
Var rätt nöjd med mitt val när jag vaknade också :)

Så i morse var det alltså dags för det jag varit nervös för rätt länge nu, klättring.
Tyckte lite synd om Raffe då jag hade rätt svårt att komma igång, det var inte höjden, inte svårigheten (även fast det krävdes både styrka, teknik och klurighet) utan kontrollen. 
Jag hade ingen kontroll.
Jag visste inte hur det skulle kännas, hur jag skulle göra och framförallt hur jag skulle ta mig ner.
"Släpp bara taget" sa han.
"Nej" sa jag.
Men efter att ha känt lite på det så tog jag mig faktiskt ända upp och mot slutet var det faktiskt rätt kul. Vågade mig till och med på en vägg som gick utåt!
Dock känns det rejält i händer och armar.
Sår och blöder lite här och där men det är sånt man får ta.
Nästa gång hoppas jag att jag kommit över hjärnspökena så pass att jag kan köra direkt :)

Var på gymmet nu ikväll och skulle träna men jag blev så jäkla irriterad. Så sjukt mycket folk som bara var i vägen. Fick köa till saker. Förstår inte, så brukar det inte vara! Och på en söndag eftermiddag?!
Så synd då motivationen var på topp efter gårdagens mässa.
Fast det är den egentligen fortfarande.
Suttit och kollat på lite fitspo...helt otroligt, kolla bara den här killen.

 Fantastiskt, vilken förändring!
 Så sant...det är i huvudet det sitter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar