lördag 31 maj 2014

~★~

Lycklig tjej som somnade med ett leende på läpparna igår :)
Fick äntligen se Metallica! Såg även lite av Slayer och Danzig.
Började fördrinka lite hemma hos en kompis, sen kom även en av hans kompisar och anslöt.
Begav oss mot Gärdet efter ett par timmar och regnet upphörde.
Lite mera dryck där, gled runt och tittade innan det äntligen var dags!
Mosade ganska långt fram men kort som jag är (iaf i såna sammanhang) så såg jag inte så mycket. 
Mitt sällskap var dock så snäll att han lyfte upp mig med jämna mellanrum så jag såg faktiskt lite också :)
Men det var verkligen helt fantastiskt!
I 2 timmar och 20 minuter levererade dom den ena kanonlåten efter den andra.
Gick och fånflinade hela vägen in till stan efter konserten ;)
Grym kväll!



Folkmyller! 51 000 pers på väg från området!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar