lördag 3 maj 2014

~★~

Vilken himla lång dag det här har varit..
Vaknade dock pigg och utvilad i morse...klockan 7!
Anledningen? Jag sov på soffan...
Varför sover jag så mycket bättre på soffan än i sängen?!

Klev upp och tog en powerwalk/joggingtur, hem och duschade och begav mig sen till jobbet.
Avverkade ett antal timmar där och sen blev det en liten snabbtur på stan.
Hade en lista på saker jag skulle köpa men tråkigt väder, trött och hungrig gjorde att jag bara fick med mig ett par skor hem. Men grymt nöjd med dom i alla fall :)
Nu har det skinit upp igen och hade jag inte haft såna skavsår sen i morse så hade jag gett mig ut på en tur till men nu tror jag att jag stannar hemma istället.


 Älskar alla fina blommor som börjar komma nu!
Wihooo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar