lördag 10 maj 2014

~★~

Dagen inleddes med en långpromenad i regnet.
Riktigt stolt att jag tog mig iväg trots det gråa trista vädret!
Efter det var jag hem och gjorde mig i ordning innan vi begav oss till fitness-mässan i Globen!
Så jäääkla roligt!!
Gick omkring, njöt och inspirerades! 
Inte blev det sämre av att vart man än tittade så såg man muskler och tatueringar ;)

Stannade även och tittade på Nordic Grand Prix. Sjukt kul att se!
Mycket ögongodis och ännu mer inspiration!
En helt fantastisk dag, så himla kul!
Käkade på vägen hem och nu är vi hemma hos mig, kollar på Eurovision och ska väl ut sen.
Känner mig egentligen inte så sugen på den biten då jag vill gå på en pub men grabbarna vill gå på klubb...får se vad som händer, om jag följer med eller om jag bangar.

Såg förresten ett antal gladiatorer idag och Toro...rackarns så snygg! ;)

Det är ju inte direkt så man klagar... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar