torsdag 29 maj 2014

~★~

Två långa dagar har det varit men nu är det ledighet som gäller!
Igår hade jag utbildning hela förmiddagen och möten på eftermiddagen så det var fullt upp. Hade så sjukt ont i nacken också men min snälla kollega gav mig massage på eftermiddagen och han måste ha lyckats lossa nån spänning för på kvällen var det borta!

Idag var vi ju då egentligen lediga men jag gick in och körde mina övertidstimmar istället. Det vill säga jobb 7-17 men nu är det klart! Efter det gick vi och bytte in våra biljetter till armband så nu är vi redo för Sthlm Fields!! Wohooo! Kommer bli grymt :)

Annars har jag väl inte hunnit med så mycket mer de senaste dagarna, förutom ett benpass igår kväll. Kämpar på med maten. Känns som om jag äter hela tiden och det sätter sig lite i hjärnan även om jag försöker slå undan det. Inser hur skadad jag är i huvudet när det gäller mat. Åt ett par krutonger idag och då kom det smygande direkt att "det här borde jag inte äta, varför stoppade jag i mig det, nu måste jag se till att skippa nått annat". Som om ett par krutonger skulle göra så mycket...
Känner mig lite rädd över att äta så här mycket, rädd för att gå upp och se ut som en boll snart. Men samtidigt så litar jag så mycket på min coach, Linda. Och jag har lovat mig själv att köra på det här nu och se hur det blir. Hur jobbigt jag än tycker det är.
Fascinerande ändå hur hon på två träffar har fått mig att inse hur sjukt mitt förhållande till mat är!
Så mycket ångest som är förknippat med det.
Men jaja, nog om det deprimerande ämnet!

Hann inte iväg till gymmet idag innan dom stängde så får bli en hemmakväll istället och det ska faktiskt bli riktigt skönt. Är helt slut efter 10 timmar på jobbet.
Ska iväg och träna i morgon förmiddag istället. Då bör det vara rätt lugnt där också då jag tror att de flesta har vanlig arbetsdag.
För övrigt så hoppas jag att ögonen repar sig tills imorrn. Dom har varit lite fucked up sen dom vidgade pupillerna på mig. Nu är dom torra, trötta, svider och rinner :/
Men det är klart dom kommer. Prima ögon, prima väder och fantastiska konserter!

Yaaaay!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar