onsdag 21 maj 2014

~★~

Dom gigantiska pupillerna har hållit i sig även idag.
Första jag fick höra på jobbet var att jag såg freekish ut och sen att jag såg ut som ett monster...
Man tackar och bockar!
Mot slutet av dagen garvade folk mest men det bjuder jag på!
Har varit sjukt jobbigt dock, så påfrestande och huvudvärken har hållit i sig hela dan trots tabletter, sett allt som i en dimma.
Hoppas verkligen att det har lagt sig helt tills imorrn.
Men nog om det.

Spinning blev det ikväll. Hade egentligen tänkt gymma efter det men sparar det tills imorrn istället.
Ska även träffa min coach (?) imorrn och börja kika på hur vi ska lägga upp kost och träning framöver. Ska bli så spännande att se vad hon har att säga!

Nej, undrar om jag ska ta och vila ögonen lite nu, hörs imorrn istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar