lördag 17 maj 2014

~★~

Har varit ett par hektiska dagar!
I  torsdags åkte jag iväg på konferens med jobbet. 
Så det var ett späckat schema från 8 på morgonen till ca 21.30 på kvällen.
Hade i och för sig en halvtimme på oss innan middagen men annars var det full fart.
Blev dessutom en sen kväll och sen upp igen för en minst lika späckad dag på fredagen.
Kom inte hem förrän vid 17 på eftermiddagen och var då helt slut.
Intensiva dagar med massa intryck, aktiviteter, mat och lite sömn. 
Min stackars kropp tar rätt mycket stryk av det så dom magkramper jag dragits med dagligen sista tiden har inte direkt blivit bättre om man säger så.
Men roligt hade vi det!

Jag som annars brukar sova 5-6 h per natt låg däckad i 11-12 h i natt. Riktigt skönt att faktiskt få sova ut ordentligt. Sen blev det en långpromenad och nu har det varit ett par timmars balkonghäng i det underbara vädret! Hoppas verkligen att solen är här för att stanna och det ser onekligen lovande ut!

Börjar fundera på om jag har en "vegeterian-aura". Vid middagen på konferensen så kom en av servitriserna och frågade mig om jag åt kött...bara mig hon frågade. Märkligt.
Bara för det (okej inte riktigt då) så har jag nu suttit och ätit blodpudding och bacon ;)
Tror jag bara har ätit det en gång sen grundskolan.

Tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder från de här dagarna.

 Extremt charmigt gäng ;)
 I väntan på middag!

 Lite vätskepåfyllning ;)
 Utsikten från mitt rum, vid sju på morgonen :)


 Ett väldigt fridfullt och fint ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar