onsdag 14 maj 2014

~★~

Är så fantastiskt glad!
Hade idag en tid bokad hos en tjej för att få lite guidning vad gäller kost och träning.
Och oj, vilket möte!
Känslan av att träffa nån som förstår en, som man kan vara helt ärlig med utan att känna sig fånig, som nästan kan avsluta mina meningar om hur jag känner innan jag själv sagt det. Som ser samband mellan olika saker. Som verkar bry sig och kanske till och med kan hjälpa med så mycket mer än det jag egentligen kom dit för!
Var länge sen jag kände mig så exalterad som jag gjort i kväll!
Kanske kanske kanske kan jag äntligen få ordning på mina magproblem, få bukt med sömnen, få tips hur jag ska bearbeta det mentala OCH få hjälp att bygga upp runt mina skador.
Även dom skador som varken läkare, sjukgymnast eller gammal PT velat röra vid förut.

Ska inte ropa hej än men det förtroendet jag fick för den här tjejen och känslan när jag gick därifrån gör att jag ändå känner ett sting av hopp att det här är rätt!
Visst, det  kommer förmodligen bli dyrt som satan men om det hjälper mig att få ordning på min kropp, efter 15 års kamp, så är det värt alla pengar i världen!

Är det dags att börja skriva ett nytt kapitel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar