tisdag 27 maj 2014

~★~

Jämerns vad jobbigt det var att ta sig upp i morse!
Var dessutom tvungen att vara på jobbet till 8 så efter en timmes snoozande gick det inte längre, jag satte mig upp, vickade över och la mig i fotändan en stund! Så galet trött!
Men men, upp tog jag mig till slut och jobbet hann jag i tid!
Dagen har väl rullat på som vanligt och var och tränade en sväng i kväll. 
Är inte riktigt nöjd med passet dock, för mycket folk så kunde inte göra som jag ville men bättre än inget är det ju i alla fall!
Sen har jag ställt i ordning allting för morgondagen hör och häpna.
Frukosten är förberedd, mellanmålen paketerade, lunchen färdig. Allt för att underlätta morgonen för en tröttpanna som mig!
Men i morgon ska jag verkligen försöka ta mig ut på en promenad innan jobbet.
Är ju så skönt när man väl tagit sig iväg :)
Nåväl, dags att mysa ner sig, varva ner för att om ett tag bege sig in i drömmarnas värld!
Och oj, så jag drömt senaste tiden ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar