torsdag 22 maj 2014

~★~

Har inte den här veckan gått ovanligt fort?
Tänk att det redan är torsdag igen!

Hade utbildning idag på förmiddagen, möte på eftermiddagen och sen gick jag tidigt idag då jag hade tid hos min coach. Blir så inspirerad, lugn, positiv och motiverad av henne!
Nu har jag fått ett kostschema som jag ska följa i tre veckor och se hur min mage reagerar på det.
Har lite panik över hur mycket jag ska få i mig varje dag men jag ska göra mitt bästa för att följa det till punkt och pricka!
Men det kommer bli svårt...har insett att jag är lite rädd för mat så att helt plötsligt äta så här mycket känns lite läskigt. Har dock enormt förtroende för den här tjejen så oavsett vad så ska jag äta!
Gjorde en del mätningar idag också. Fettprocent, muskelmassa och liknande. Kommer bli riktigt intressant att se förändringen sen :)

När jag kom hem slängde jag om kläderna och sen begav jag och Rebecca oss mot gymmet! 
Riktigt kul att ha sällskap! Och på lördag kör vi igen :)

Nu sitter jag i soffan och är galet trött.
Lyckades dock få upp avloppet igen, för nu i alla fall. Hatar avlopp (kräks lite).
Funderar på om jag ska vara barbent imorrn...vore så skönt med tanke på värmen men jag vet inte riktigt om jag bör utsätta mina kollegor för det. Är vitare än vitast!

Så här har förresten mina ögon sett ut dom senaste dagarna...hyfsade pupiller va?

1 kommentar:

  1. Jäääklar! Du behöver inga cirkellinser du inte! xD Hoppas att det kommer kännas bra med kostschema och allt när du kommit in i det :)

    SvaraRadera