måndag 26 maj 2014

~★~

Vad hände med den sega måndagen?
Har varit så produktiv idag så jag blir förvånad själv!
Vaknade redan halv 6 i morse och var pigg (?!?).
Gjorde en rejäl frukost och satte mig faktiskt ner för att äta den!
Annars brukar jag vara den som springer omkring med en macka i ena handen och borsten i den andra och försöker göra allting samtidigt.
På jobbet så matade jag verkligen, fick så sjukt mycket gjort!
Stannade och handlade ett par saker jag behövde på vägen hem och sen tog jag mig en gubblur innan jag begav mig till spinningen.
Hem och laga mat, satte mig och åt middag hör och häpna och nu är disken fixad och matlådor klara!
Har börjat mitt nya kostschema idag och har faktiskt lyckats trycka i mig allting jag ska!
Det trodde jag inte att jag skulle klara men det har faktiskt gått lättare än förväntat :)
Och det bästa av allt är att magen inte har varit svullen på hela dagen!
Ska bli kul att se fortsättningen av det här :)

Men nu tycker jag har gjort mig förtjänt av att krypa upp i soffan och kolla på ett avsnitt Twin Peaks innan det är dags att sova!
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar