söndag 4 maj 2014

~★~

Så börjar då söndagen lida mot sitt slut.
Spenderade även denna natt på soffan och vaknade återigen pigg och utvilad..märkligt.
Stoppade i mig lite frukost och begav mig sen iväg till gymmet för sista söndags-tränings-combon. Har verkligen gillat kombinationen av 45 minuters spinning följt av 30 minuter core. 
Har varit en så bra start på en annars tråkig söndag, men nu är det alltså slut med det..

Har även varit iväg och veckohandlat, samma slit varje vecka! Flera grymt tunga kassar, halv storm och det slår aldrig fel, regnar VARJE gång jag ska gå hem igen!
Somnade en sväng när jag kom hem innan det var dags att laga lunch för veckan och den blev så fantastiskt god! Baconfyllda köttfärsbiffar med råstekt potatis och champinjon- och dijonsauté. Mums!!

Nu har jag precis suttit och tagit bort naglarna jag var och fixade för ett tag sen. Tanken var egentligen att vi skulle göra om dom i morrn men så bestämde vi oss för att ta bort dom, låta naglarna vila och sen göra det till midsommar igen eller så. Och tur var väl det! 
Mina riktiga naglar såg inte fina ut... Känns som papper och är så förstörda.
Har nu målat över eländet och hoppas på att nya friska naglar växer ut lite snabbt.
Måste ändå medge att det är lite skönt att vara utan också. Så mycket lättare att skriva både på mobilen och på datorn ;)
Var inga problem med det i början men ju mer dom växte ut desto värre blev det.

Har hittat flera fina ringar som jag skulle vilja ha.
Nån som har ett snabbt och bra tips på att bli miljonär? 
Har så enormt mycket jag skulle vilja köpa och göra så jag vet inte hur jag ska få råd med allt över en livstid ens.

Baka skulle jag ha gjort också...har inte hunnit med det än, naglarna tog längre tid än beräknat.
Hmm..kanske får spara det tills i morrn.

Jaja, hoppas ni har haft en bra helg och är redo för en ny vecka...det är inte jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar