fredag 2 maj 2014

~★~

Den lediga dagen igår blev inte så ledig trots allt.
Började dagen med att springa en sväng. 
Efter det blev det jobb i ett par timmar, hem och bytte om och begav mig till gymmet för ett arm och axelpass som känns idag. Slocknade en stund när jag kom hem sen ;)

I morse var det tänkt att jag skulle ta mig ut en vända innan jobbet men mådde så fruktansvärt illa så fick kämpa bara för att hålla mig upprätt och få i mig en halv macka så skippade det.
Nu är jag hemma efter en seg dag på jobbet.
Gjorde en sak jag lovat mig själv att aldrig göra igen men det gick så mycket bättre än sist!
Köpte ett tillskott som ska pigga upp för ett tag sen men när jag tog det då så kräktes jag i en halvtimme och låg på golvet och skakade. Sa då "aldrig mer!"
Men...så testade jag nu igen och känner inga biverkningar alls och lite piggare känner jag mig nog. Placebo-effekt eller inte? Strunt samma så länge jag känner mig piggare!
Gick även himla bra på gymmet nu ikväll. 
Vågade till och med ta plats bland skivstängerna med dom andra biffarna ;)

Spenderar kvällen i soffan framför Twin Peaks. Fastnat i serien!
Och så roligt att ha nån att prata om avsnitten med sen också :)

Vill också skicka världens största grattis till min fina vän! 
Är såååå himla glad för din skull! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar