torsdag 3 april 2014

~★~

Hemma från gymmet.
Trodde inte jag skulle ta mig iväg idag, har varit så galet slut!
Pulsen i höjden, ögonlocken på halvstång, frusen så in i...
Men åkte hem efter jobbet, åt lite, vilade och gick sen iväg.
Och tur var väl det! Allt kändes så lätt idag, funderade om det var nått fel på vikterna, dom bara flög upp! Var så pass lite folk idag också så vågade mig på att testa lite nya övningar. 
Så nu skakar musklerna i alla delar av kroppen and I like that feeling!

Håller på och funderar på om jag ska ta och trycka upp lite visitkort, har sett en hel del tjusiga killar på sista tiden så kanske borde ta och dela ut lite kort? ;)
Funderar också på om man kan göra nån deal med världen....att vi kanske kan ta höst nu och sommar efter det? Skulle passa mig alldeles ypperligt! :)

Funderar faktiskt på om jag ska gå och sova.
Är så himla trött så kanske skulle vara skönt att sova ut ordentligt.

1 kommentar:

  1. Tycker absolut du ska fixa lite visitkort att dela ut till tjusiga killar ;) Och höst nu och sommar sen låter ju kanon! ^^

    SvaraRadera