söndag 27 april 2014

~★~

Har haft en riktigt bra helg!

Klev upp tidigt i lördags och var på jobbet före 8. Hade ett par timmar övertid att jobbar in och med sällskapet jag hade så sprang timmarna förbi. Vi sa det när vi gick därifrån att det kändes som om vi hade skrattat mer än jobbat och det är så det ska vara :)

Mötte sen upp med en kompis som jag inte sett sen i julas och gick till Kungsträdgården där det var körsbärsblommans dag. Riktigt mycket folk, underbart väder, vackra träd och i tanken var jag i Japan på riktigt :)
Efter nån timme där gick vi och tog en fika och blev sittandes tills dom stängde. Åkte då hem, rafsade ner lite kläder i väskan och begav mig mot Vinterviken där det vankades grillning med ett par vänner. Sen gick vi hem till en av dom, pratade, drack vin och kollade på film så kom inte hem förrän vid 01.

I morse tog jag mig upp i hyfsad tid och begav mig till gymmet för spinning och core. Skönt att komma igång lite igen, trots att jag inte är helt frisk.
Efter det har jag suttit på balkongen, läst och solat i stort sett hela dagen, och okej då, jag somnade en stund där ute också ;)
Tror minsann att jag har lyckats få lite färg också! Fräknar om inte annat :)

Helt enkelt en sån där extremt skön helg som, trots att jag jobbat, faktiskt känts rätt lång och innehållsrik. Fler såna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar