onsdag 23 april 2014

~★~

Blev en lång dag idag.
Produktiv dag på jobbet men har haft rejält ont i axlarna idag. Förhoppningsvis mår jag bra igen imorrn så jag kan gå och träna och kanske råda bot på det.
Blev en extra timme på jobbet idag också då jag hade bokat in mig på en informationsträff nu i kväll och inte kände för att åka hem emellan.
Har dessutom hittat flera lägenheter jag vill köpa..men får nog avvakta med det lite, se vad som händer. Mycket att tänka på och reda ut först.

Har myst ner mig i soffan nu med Ryan Gosling (dumt nog är han bara på filmen och inte i soffan) och funderar på allt jag bör/vill göra inom den närmsta tiden. Får se om jag kan lyckas göra slag i saken också snart.
Men, en tekopp och en filt så ska jag väl ta mig igenom den här onsdagskvällen också!

I sure hope so..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar