tisdag 15 april 2014

~★~

Idag var första gången jag helt tappade motivationen på spinningen.
Blev så jäkla irriterad bara och sista kvarten var jag nära att gå därifrån.
Visst det var tungt, man fick kämpa, blev så trött så tårarna var nära.
Men när instruktören skriker KONSTANT i en timme, nej, då blir jag bara arg.
Tycker absolut att det är bra när de peppar och skriker på en men det här var ju löjligt.
Hon skrek seriöst var femte sekund, och ja, jag klockade henne.
En gång var jag jääääkligt nära att be henne hålla käften...när jag blir irriterad, då blir jag irriterad!

Så, då har jag fått det sagt ;)

Annars har det varit en dag då jag haft fullt upp vilket resulterat i att jag nu är grymt illamående.
Hann nämligen inte med varken fika och knappt lunch på jobbet, ingen frukost blev det i morse heller så nu när jag fick lite i magen så vet den nog inte om den ska skratta eller gråta.

Men nu är det i alla fall bara en dag kvar innan påskledigheten och den är verkligen efterlängtad.
Behöver vara lite ledig nu.
Fick dock bra besked på jobbet idag så det var ju kul men som sagt, behöver ledigt.

Dags för lite sista fix innan det är dags för sängen.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar