onsdag 30 april 2014

~★~

Valborg!
Bojkottar Valborg i år och ligger hemma i soffan, under en varm filt, en skål med glass och en film. Så mycket skönare än att vara ute och frysa, dricka och vakna bakis imorrn!

Igår träffade jag ju då en kompis som jag inte sett på väldigt länge. Blev finkaffe, middag och sen åkte vi hem till mig och kikade på film. Blev en väldigt sen kväll/natt men riktigt kul att ses!
Dock slocknade jag när jag kom hem från jobbet idag och sov nån timme, var lite trött ;)

Funderar på om jag ska åka och jobba ett par timmar imorrn. Ta sovmorgon, jobba ett par timmar och ändå komma hem i hyfsad tid. Extra pengar är ju alltid välkommet...
Men ska börja dagen med årets första löprunda!
Håll alla tummar ni har att det går bra är ni snälla. 
Vill så gärna att höften ska tillåta mig att springa.

Helt sjukt, nu är det två dar sen jag körde benpasset och det bränner fortfarande i ben och rumpa!
Hur bra som helst! Nog för att jag har en känsla av att en kollega bad om hjälp flera gånger idag bara för att få se när jag plågade mig fram men ändå ;)

Börjar fundera på om jag verkligen existerar...
Läkare har svårt att hitta puls och hjärtljud på mig. Det är svårt att få blod ur mig när jag ska lämna blodprov. Jag är blek som ett spöke och igår när min kompis skulle "spå" i min hand så hade jag knappt nån livslinje! Whatta?!

Stod förresten en lite rolig sak i mitt horoskop idag:
Vardag: Du är snabbtänkt men har svårt att koncentrera dig någon längre tid.

Kärlek/Relationer: Ska man utnämna en vinnare i kärlek så kan just du vara segrare. Din popularitet bland det motsatta könet bara ökar.

Pengar/Arbete: Det förefaller som om visst risktagande kan löna sig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar