tisdag 22 april 2014

~★~

Har haft avbrott från bloggen nu under påsk, har haft annat för mig :)

I onsdags jobbade jag sista dagen innan ledighet. Efter jobbet drog jag och sju kompisar iväg på en liten afterwork. Vi hamnade på Mälarpaviljongen och satt där i solen och tog ett glas (vatten för min del). Sen när solen gick ner begav vi oss till ett litet tapasställe som jag glömt namnet på men riktigt trevligt hade vi i alla fall!
Vid 20 begav jag mig ut till Arlanda, åkte nämligen hem över påsk.
Det var väldigt skönt att komma hem, helt utan planer och måsten och bara umgås med familjen ett par dagar. Blev dessutom firad i efterskott på födelsedagen :)
Mysigast av allt var att få krama om mina älskade små skruttar igen, som jag saknar dom!
Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen.
Kom tillbaka till Stockholm igår kväll och idag var det dags för jobb.
Kul att träffa mina fina vänner igen och vi unnade oss dessutom en utelunch för att kicka igång veckan.

Skippade träning idag i och med att jag känner mig lite hängig. Tänkte att om jag vilar idag så kanske det inte behöver bli så mycket värre än så här..
Men, fixa ett par matlådor borde jag göra!
Har idag ätit oförlåtligt mycket men från och med i morgon ska jag köra glutenfritt ett tag.
Se om min mage mår bättre av det. Kan ju inte skada att testa i alla fall.

 Osminkad och fager vid den årliga "måla ägg-frukosten" ;)

Fina vyer över saknade trakter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar