fredag 4 april 2014

~★~

Gick och la mig före 21 igår...så infernaliskt trött!
Allmänt seg dag på jobbet men sen var det dags för ett pass på gymmet.
Och vilken PT! Att det kan vara sån enorm skillnad!
Fick verkligen förtroende för den här och det kändes som om han visste vad han pratade om!
Har galen träningsvärk i benen från igår när jag körde på egen hand och nu kunde jag knappt tvätta händerna för armarna skakade så hemskt, lovely ;)

Imorrn vankas det jobb, suck och stön.
Kände inte alls för det men som tur är så ska flera av dom bästa kollegorna också gå in så alltid nått!
Och på måndag har jag och en kompis bokat tid för lite vardagslyx.
Vi ska iväg och fixa naglarna, käka middag och prata skit. Ska bli ett skönt avbrott på en tråkig måndag :)
Sen gjorde jag och två kompisar lite lösa planer på att kanske käka middag och dricka vin nån dag till veckan också. Ju mer kul man kan hitta på desto bättre! Så välbehövligt nu!

Men rackarns vad jag fryser! Tror jag får ta och hoppa in i duschen igen och värma upp mig lite!

1 kommentar:

  1. Åh vad bra att du fått en annan PT, måste bli mycket bättre då förhoppningsvis! Kämpa på med allt <3

    SvaraRadera