torsdag 10 april 2014

~★~

Vet inte vad det är men allt har känts så mycket lättare och roligare de senaste dagarna.
Jag har skrattat och pratat och känt mig som mig själv. Vet att mina vänner märker av det också.
Är det för att jag skrev av mig en del i helgen? Skrev det som ville ut och läste igenom. 
På nått sätt är saker lättare att se och bearbeta när man (i alla fall jag) fått ner det i skrift.

Hur som helst så har det varit oerhört skönt.
Idag har jag dessutom fått komplimanger så jag gått omkring och rodnat halva dagen :)
Den bästa var nog "förlåt att jag säger det, men du är väldigt snygg idag" :D

Fick väskan jag beställde idag också, sjukt stor och rymlig! Kommer bli bra den där! :)
Och snälla Becca följde med mig och handlade till helgen idag. Så nu har jag nästan allt jag behöver, sånär som på en Minttu ;)
Däremot blev det 15 flaskor tonic haha :D
Inte behöver jag jobba till 17 imorrn heller, det var Raffe snäll att ta istället för mig, tackar så mycket!
Så imorrn blir det istället träning, städning och bakning! 
Känns som om jag har en bra vecka framför mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar