söndag 13 april 2014

~★~

It's my birthday!

Och med tanke på the grand occasion så bjöd jag hem ett par vänner på mys igår.
Det var riktigt trevligt och tydligen rätt blött, på nått vänster har 6 personer lyckats med konsten att förbruka 28 glas, rätt bra gjort. Och bara ett som gick i kras!

Idag blev det sovmorgon och sen låg vi på soffan och kollade på film och åt rester av cheesecaken. Alldeles lagom aktivitet! 
Har dessutom ramlat in en massa grattisar från fina vänner och familj <3

Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska koka en kopp te och kanske unna mig en liten bit cheesecake till :)

Dumt nog så har jag i stort sett inga bilder från igår. Om det beror på minne, alkohol eller andra faktorer låter jag vara osagt men jag och Rebecca tog ett par stycken innan resten kom så kan bjuda på en av dom i alla fall :)


Puss på er alla fina som jag har fått äran att ha i mitt liv! <3

2 kommentarer: