torsdag 24 april 2014

~★~

När handen var på väg att trycka på snooze för tredje gången i morse slog det mig, 
"jäklar, jag kan ju inte komma sent idag!"
Sen blev det fart och vips så var jag på jobbet tjugo minuter innan jag egentligen behövde vara där!

Efter jobbet tog jag mig en sväng till biblioteket och nu har jag laddat upp med ett par böcker som ska få förgylla mina kvällar. Och i morrn är det ju faktiskt fredag! Nog för att jag tog på mig ett sent pass imorrn och förmodligen kommer jobba nån timme i helgen men ändå.
Men bäst av allt, imorrn är det lööööön!

Jaha..ska jag fortsätta nu såhär nån timme senare? Råkade somna :P
Fjärde kvällen i rad nu som jag somnar på soffan!
Men, som en kompis sa, det är ett tecken på att jag köpt en skön soffa i alla fall :)

Vad jag önskar att jag hade en kristallkula. Önskar såå att jag visste hur livet kommer att se ut om 10 år. Finns så många frågetecken och saker jag inte riktigt vet hur jag ska hantera, vad som är rätt och vad som är värt att lägga tid och energi på. Vad är värt att offra och vad är värt att satsa på?
Skulle vara så skönt att få en liten guidning, ett tecken på i vilken riktning jag ska bege mig.
Just nu känns det som om jag kör runt runt i en rondell och missar varenda avfart..

Vad döljer sig där i dimman?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar