tisdag 8 april 2014

~★~

Tisdag och en dag närmare helg!
Tisdagar brukar ha en tendens att vara segaste dagen på hela veckan men det har faktiskt gått över förväntan idag! Vet inte varför men jag har känt mig ovanligt lätt i sinnet och det har varit så skönt!
Hade egentligen spinning nu i kväll men i och med det äckligt pissiga vädret och det faktum att jag springer i tvättstugan fick mig att avboka den.
Känns inte riktigt bra att det nu blir två träningsfria dagar men får väl köra hårdare de andra dagarna istället då och kompensera på det viset. Vem vet, kanske kan vara bra att vila lite också, även om jag inte riktigt tror på det ;)

Sitter och kikar lite på recept för att se om och i så fall vad jag ska fixa i ordning till helgen.
Så svårt att bestämma..
Då är det lättare att halka in på systemets hemsida och bestämma vad man ska ha därifrån istället ^^
Kollade nyss in vädret och det ser ju inte ut att bli sådär fantastiskt men jag hoppas på uppehåll i alla fall, förra året regnade det :/

Såg förresten att väskan jag beställde hade skickats så förhoppningsvis kommer den nu i veckan!
Skulle ju vara trevligt minst sagt ;)
Funderar på att glida in på guldfynd nån dag och kika på ringar, inte köpa, bara kika!
Hade egentligen tänkt göra det i lördags men hade då med mig en killkompis och då kan det så lätt misstolkas av personalen och så blir det awkward :P
Nej, sånt vill jag göra själv!

Börjar faktiskt känna lite smått att det kanske kommer bli kul i helgen trots allt.
Har inte varit så pigg på det sista tiden men nu känns det litet kul att få ställa sig i ordning ordentligt för en gångs skull. Det var alldeles för länge sen!
Varför gör man inte det oftare? Det är ju så roligt under tiden, även om man inte ska göra nått speciellt efter! Nej, skärpning på den punkten! 
Måste börja bry mig lite mer om hur jag ser ut.

Dagens tre lärdomar:
- Gå inte med paraply när det blåser undervindar, liknelsen till Mary Poppins kan bli alltför stor
- Gå inte utan paraply under ett träd där det sitter fullt med fåglar, du kan bli ännu vitare i håret
- Spring inte i för stora byxor, behöver inte förklaras va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar