måndag 28 april 2014

~★~

Här har ni en som kommer vagga fram på onsdag!
Träffade min PT idag igen och jag sa att jag ville köra ben och rumpa, och det var precis det jag fick! Hej och hå vilken träningsvärk jag kommer att få, men oj så jag gillar den känslan!
Det var precis det här jag behövde för att komma igång nu efter påsk igen!

Imorrn blir det vilodag dock för jag ska träffa en kompis som jag inte sett på ett och ett halvt år och det ska bli såååå roligt! Längtar :)
En sån person som jag kom nära väldigt fort och vi umgicks väldigt mycket ett tag, sen blev det så att vi bodde i olika städer och inte setts så mycket men nu! Nu ska han förbi Stockholm och vi ska passa på att ta igen lite tid :)

Måste också ta tillfället i akt att säga att jag har världens finaste vän! Kom hem och hittade ett paket innehållandes en massa fina saker. Tack underbara du!
Är så himla glad att jag har dig, vet inte vad jag skulle gjort annars. 
Du har en fantastisk förmåga att få allt att kännas bättre, och mycket har du fått lyssnat på när jag har ältat och ältat, och jag har aldrig så kul som jag har med dig.
Längtar så tills du kommer hem och jag har ständig nedräkning <3


2 kommentarer:

  1. Så fick du mig att bli tårögd på bussen! Är så glad att jag har dig också <3

    SvaraRadera