tisdag 21 januari 2014

~★~

Underbara kollegor jag har!
När jag kom in till jobbet efter lunch idag var det ett flertal som kom förbi min plats och hälsade mig välkommen till jobbet :D
Fick även höra att jag såg så glad ut idag men kan man vara annat när man får ett sånt välkomnande? :)

Efter jobbet pallrade jag mig iväg och tränade en stund. Första gången sen före jul(!).
Det var jobbigt. Var rätt mycket folk där också och jag får lite ångest när det är mycket folk på gymmet så jag blev inte så långvarig. Men bättre lite än inget i alla fall!

Händer rätt mycket på jobbet nu och det känns så kul att få vara så involverad i allting! Att både ha förtroendet och få möjligheten!
Vet att det blir mycket jobbprat nuförtiden men trivs så förbaskat bra just nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar