tisdag 21 januari 2014

~★~

Vilken känsla att vakna på morgonen, kolla på klockan, inse att alla andra redan är på jobbet, fnissa lite, dra täcket lite tätare och så somna om! :)
Nu är jag färdig för dagen, hantverkarna kom en kvart före utsatt tid och jag kan bara chilla medan dom jobbar.
Passat på att sminka mig lite extra nu när jag ändå har tid.

Hmm...knyter sig lite i magen nu när jag hör dom filosofera i badrummet, "men, var kommer det där vattnet ifrån". Inga mer problem nu tack så mycket!
Verkar som om det är felmonterat trots allt! 
Kompetenta människor dom som varit här förut, har ju blivit ett antal besök utan resultat. Så kommer dom här trevliga människorna, plockar isär lite och ser direkt att det är felmonterat, saknas prylar osv. Bah! 
Jaja, huvudsaken är att det bli bra nu!

Skulle hemskt gärna krypa in under värmefilten nu men det känns kanske lite otrevligt, speciellt med tanke på att jag oftast slocknar när jag gör det. Nej, frusen och vaken får det bli! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar