fredag 3 januari 2014

~★~

Det var riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet idag och träffa alla fina människor :)
Blev inte så mycket jobb gjort men men ;)
Sen jag kom hem har jag packat upp och röjt järnet här hemma så nu är det rätt fint här! Ska fortsätta med klädkammaren imorrn så blir det ännu bättre.
Nu har jag lagt mig på soffan, tänt lite ljus, dragit på mig min nya värmefilt och plockat fram senaste numret av Elle. Life is good ;)

Tänkte jag skulle dela med mig av ett par bilder från nyår också!

 My look for the night!
 Med min fina hatt som jag fick i julklapp av min lilla ängel <3
 Varmrätten!
Då vi var fyra tjejer som i stort sett aldrig spelat tv-spel var vi ju tvungna att spela en liten stund och gissa vem som vann ;)

Hoppas ni har en fin fredag!
Puss och kram på er

2 kommentarer: