söndag 19 januari 2014

~★~

Så var söndagen här igen. Blev en kort helg den här veckan men har sett till att ta vara på den tiden jag hade så det känns bra i alla fall.
Dessutom kommer jag ju få en liten sovmorgon på tisdag :)

Nu är lunch för ett par dagar lagad och middag intagen.
Börjar komma överens hyfsat med spisen nu och i och med det så börjar jag tycka att det är lite roligt att laga mat igen. Skönt!
Dock kan jag inte undgå att fundera vad det är för skit vi stoppar i oss egentligen. Hittade lite bortglömt bröd i skafferiet, gick ut för typ en månad sen men inte tillstymmelse till mögel...får mig att undra hur mycket tillsatser och kemikalier det är i.

Kollade på Fear and loathing in Las Vegas igår, en kompis som rekommenderade den, men vilken himla märklig film! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.
Var bara tvungen att nämna det..

Nu är det dags att klara av resten av dagens måsten innan jag kan återgå till att suga ut det sista av helgens lediga timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar