tisdag 28 januari 2014

~★~

I'm back!
Har haft lite drought ett par dar men nu så!
Så en liten snabb recap!
I lördags tog jag det rätt lugnt, ett par kompisar kom och hälsade på på kvällen så det blev lite senare än tänkt i och med att jag skulle jobba ett par timmar i söndags. 
Men det gick det med.
Igår var det en vanlig dag på jobbet och sen fixade jag lunch för veckan.
Sovmorgon idag och sen full fart med flera möten på jobbet.
Imorrn kommer en journalist och ska göra ett reportage så det blir ju spännande.
Så, det var det ;)

Har äntligen bokat klipptid också! Är visserligen ett par veckor kvar men det ska
bli himla skönt att fräsch upp håret igen!
Börjar för övrigt känna mig lite smått sliten, ska föröka varva ner lite nu i veckan.
Men det är svårt när man vill så mycket..

Nån mer än jag som är trött på vintern nu? 
Är så himla less på att gå runt och frysa. Känns som om den ena kroppsdelen efter den andra ska ramla av när jag är ute och på jobbet måste jag alltid svepa omkring mig nått varmt när jag sitter och jobbar och hämta en te/kaffekopp att värma händerna på med jämna mellanrum. Nej, jag är helt klart redo för vår nu!

Tror jag måste hoppa in i duschen och värma mig nu.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar