torsdag 16 januari 2014

~★~

Äntligen är den här. Dagen vi alla väntat på så länge. Som vi längtat och räknat ner dagarna. Jag behöver väl egentligen inte ens förklara vad jag pratar om men om det är någon som av någon outgrundlig anledning missat det så offentliggjordes Oscarsnomineringarna idag!!
Nu börjar nedräkningen till själva galan! :D

Blev en lite för lång dag på jobbet idag med men det bröt vi av med myslunch i underbart sällskap. Nu är det en dag kvar till helgen och fredagarna är rätt sköna när alla går in i friday-mode :)

Kommer ni förresten ihåg soffan jag var och skulle kolla på men som jag fick höra hade utgått? Idag ringde jag till en annan butik i samma kedja och ja den skulle utgå nu i januari men än så länge gick det jättebra att beställa! Tur jag ringde och kollade...
Så nu är den beställd!
Ska bli skönt att få en lite mer bekväm soffa som det dessutom får plats lite fler i, så jag slipper använda golvet om vi är fler än 2 :P

Har överlag haft himla roligt idag!
Hoppas ni också haft en bra dag, puss och kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar