söndag 5 januari 2014

~★~

Jaha...och var försvann den här dagen då?
Blev ingen tripp till min käre vän igår men vi satt ändå uppe och pratade till 5 i morse vilket resulterade i att jag vaknade 12.30 idag....
Tog mig iväg och handlade och fick i mig lite att äta. Sen somnade jag igen och vaknade 17. Tänkte jag skulle läsa lite och så vaknade jag igen klockan 18.30!
Är riktigt glad att det är en tredagarshelg så jag kanske kan få nånting gjort imorrn.

Måste investera i en ny soffa snart! Den jag har nu är verkligen ingen hit, får så ont i ryggen av den. Så nu håller jag på att mäta för fullt för att se om jag får plats med den soffan jag spanat in. Och det bööööör gå. Tror jag ska åka förbi butiken och kika på den nån dag. Provsitta lite till :)

1 kommentar:

  1. Ibland behöver man såna dagar när man bara får sova, ta det lugnt och ta igen sig också! :D

    SvaraRadera