onsdag 22 januari 2014

~★~

Hektisk och intensiv dag!
På förmiddagen löste mötena av varandra i rask takt och eftermiddagen var även den fullspäckad. Men det är kul med variationen! Tiden går så otroligt fort!
Fick även veta idag att min provanställning nu kommer att övergå i en fast anställning, wiihooo! :D
Vet inte om jag har jobbat lite för mycket sista tiden, när jag reste mig och skulle gå i ordinarie tid idag tittade min kollega på mig med förvåning haha.

Sen jag kom hem har jag hunnit tvätta och även kockat ihop en fantastiskt god laxpasta! Var tvungen att tjuvsmaka lite av den, ska ha den till lunch imorrn egentligen, och nu ser jag fram emot lunchen!

Måste även få skryta lite med att jag definitivt har världens mest underbara och duktiga systerdotter! Fick se en sak idag som hon gjort och jag blir så stolt och varm i hjärtat! <3

Happy happy!

2 kommentarer: