torsdag 23 januari 2014

~★~

Efter att ha lagt mig tidigt igår och sovit massa timmar vaknade jag faktiskt relativt pigg idag! Fick dock ett meddelande i morse som gjorde mig rätt irriterad men efter att ha fått klaga och avreagera mig till ett par personer så skakade jag av mig det.

Hade nog den roligaste lunchen nånsin idag! Skrattade så hela jag skakade och tårarna rann! Så jäkla roliga och sjuka människor jag har omkring mig, underbart! :D

Efter jobbet var jag och tränade en sväng. Kändes lite bättre idag, troligtvis för att det inte var lika mycket folk. Tänk om jag kunde abonnera gymmet för mig själv!

Inte var det nån som hade tagit itu med disken idag heller när jag kom hem, besvikelsen. Fast samtidigt vore det ju lite creepy om det faktiskt varit det ^^

Jaja, nu ska jag sluta svamla och skjuta upp det, lika bra att ta tag i det på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar