fredag 10 januari 2014

~★~

Fy fabian vilket väder det var i morse!
Slask, regn och en blåst som gjorde att jag nästan förvandlades till Mary Poppins. 
Usch och fy!
Annars har dagen gått i ett rasande tempo. Tiden har bara flugit iväg!
Vankades aw idag med men den här gången bangade jag, kände att jag ville hem idag.
Dessutom är jag fortfarande galet mätt efter lunchen. Var på Griffins och käkade och det var ju inga små portioner direkt, även om en i sällskapet slank in på donken på vägen tillbaka för att köpa ett par hamburgare eftersom han inte var mätt haha!

Fick hoppa in på min gamla avdelning halva dagen idag och stötta upp lite eftersom dom hade så mycket. Kändes lite konstigt. Jag märkte vad fort jag ändå kommit in i min nya avdelning och vilken stor skillnad det är mellan dom. Som det är nu ångrar jag inte en sekund att jag tog steget mot det här nya.

Nu får vi se vad helgen har att bjuda på. Det enda jag egentligen har planerat är tvättid på söndag, vilket inte är så jättekul. Funderar på att ta mig iväg och köpa dom där lurarna som jag tänkt köpa i en månad, kanske kan vara på tiden.
Jaja, det återstår att se.

Ha en härlig fredag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar