måndag 13 januari 2014

~★~

Kan inte säga annat än att 2014 än så länge levererar!
Blev idag inkallad till chefen och fick veta att jag blivit utvald till teamledare för den nya avdelningen! Så himla kul!! :)
Känner mig riktigt taggad på jobbet nu och när jag dessutom har så fantastiska kollegor som jag har gör det hela bara ännu bättre! :)

Hade dock missat att det var jag som hade 17-passet idag så i och med att jag flexade in tidigare i morse så blev det en lång dag men det gör inget :)
Har dessutom blivit kallad till intervju för ett annat uppdrag på jobbet men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Vill inte ta på mig för mycket heller så att det jag gör inte blir bra. Får fundera lite på det där.

Sitter och firar med en bit äppelpaj nu. Sen ska jag försöka lägga mig i hyfsad tid då jag blev väckt av en kollega vid halv 4 i morse ^^

So happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar