måndag 9 december 2013

~★~

Idag har Anneli varit trött.
Ändå somnade jag innan 22-nyheterna igår. Är det normalt att konstant var så här trött?
Började i alla fall min nya utbildning idag och det känns än så länge bra.
Kommer få mer fria tyglar och det känns bra. Tycker det är jobbigt att vara så begränsad som jag är idag.
Efter jobbet begav jag mig ner i gymmet och tränade en stund innan jag åkte hem.
Nu står maten i ugnen och det är snart dags för mig att krypa ner under filten och göra så lite som möjligt!

Gjorde mig till guldlock idag :)

Timern pep precis och jag var bara tvungen att smaka en klyftpotatis och herregud så god den var! Tror ni jag blir väldigt ledsen imorrn om jag äter upp allt idag istället? ;)

Önskar jag kunde tänka lite mer såhär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar