söndag 8 december 2013

~★~

Dagen började med en kamp mellan mig och faktumet att det var morgon.
Men efter att ha dragit mig i nån timme så pallrade jag mig upp, gjorde mig
i ordning och åkte till jobbet. Spenderade ett par timmar där och fick undan en hel del jobb så det kändes riktigt bra. Sen hem och laga mat och nu ska jag ta tag i lite mer jobb innan jag förtjänar en riktig soffkväll!
Den här helgen har ju inte riktigt gått i nöjenas tecken med träning, tvättstuga, jobb och andra måsten men så är det ibland. Får väl trösta mig med att jag hade min nöjeskväll i torsdags istället :)

Men jag har ett problem! Ska köpa en julklapp för ca 50 spänn som ska passa alla. Vad sjutton köper man då?! Man får ju inte så mycket för 50 spänn och när det dessutom ska vara nått som passar alla så blir det ju toksvårt! Har ni några förslag? För i det här huvudet står det helt still just nu!
Har ni några förslag på bra, prisvärda headset så mottages även det tacksamt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar