onsdag 11 december 2013

~★~

11 december....vart tar tiden vägen?
Idag hade vi affärslunch (vad fancy det låter ;) på ett riktigt mysigt ställe.
Det bjöds på libanesisk buffé och det var riktigt trevligt att alla var samlade :)
Efter det ett par timmars möte, men efter en stor lunch och sen möte så erkänner jag villigt att jag var rätt mosig i huvudet.
Efter jobbet tog jag mig äntligen iväg till biblioteket för att lämna tillbaka ett par böcker. Sen iväg och köpa en sista liten grej till morgondagens julklappsbyte.
Nu hemma med en mage som inte riktigt vill vara med.
Tror jag måste ta och kolla upp det här efter nyår, är så trött på att ha ont i magen och vara illamående..

Har börjat packa och märka upp lite smått på jobbet också inför den stundande flytten.
Har utflyttningsglöggande imorrn ;)
Annars kan jag väl inte påstå att det händer så jättemycket spännande..allt rullar bara på. Men det är väl bra det med i och för sig. Även fast jag gärna såg att det hände liiite mer.

By the way, skulle google-translatea en sak och herregud..."men vilda rush musor VAD gillar Happened?"
Makes sense?! Kan bli lite vad som helst när man använder det där tydligen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar