onsdag 4 december 2013

~★~

Har gått omkring och känt mig en smula maktlysten idag. Har haft strofen "Hör min order, ifrågasätt mig ej!" på hjärnan hela dagen :P
Har överlag varit en rätt seg dag idag, känns som om alla har gått omkring i ett vakuum. Tog mig i alla fall iväg och tränade efter jobbet. Har ju inte gjort det sen innan jag blev sjuk, vilket är typ tre veckor sen.
Eftersom det var så länge sen sist och jag fortfarande inte är helt frisk så blev det inte så hårt men det var rätt skönt att vara där igen.

Har haft ett par saker som jag skjutit på att köpa men som jag behöver, så idag fick jag sms från båda dessa ställen om att jag har rabatt nu ett par dagar, yaay!
Ibland lönar det sig att skjuta på saker ;)

Den här låten går för övrigt varm hemma hos mig just nu! Tycker den är så skön och blir på så gott humör av den. Så när jag väl lyckats kravla mig ur sängen på morgonen sätter jag igång den låten och sen är jag redo för dagen ;)
Vad mycket mysigare det är att äta frukost när ljusstake och gran lyser förresten! 

Är så himla glad att jag fått tillbaka min musikglädje! Har alltid älskat musik och lyssnat och sjungit men sista året har det inte blivit mycket av den varan av olika anledningar men nu börjar det äntligen komma tillbaka! Det är egentligen konstigt vilken påverkan musik har på hur man mår, eller i alla fall på mig. Den kan få ilska att lätta, trösta när jag är ledsen, göra mig gladare när jag redan är glad och få mig alldeles varm inombords <3

Imorrn kväll vankas det pub men jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra än. Skulle gärna vilja gå men eftersom det är klass 2 varning så vet jag inte riktigt...kanske borde åka hem istället ifall det skulle bli kaos med trafiken.. Jaja, får väl se hur det ser ut imorrn helt enkelt. Men är 60-tals tema i så fall och vad har man då?! Vet inte alls vad jag ska kunna rota fram ur garderoben som skulle kunna passa det temat. Ska testa lite smink och hår nu ikväll utifallatt :)


Nu skulle jag ha velat gå in i Joan eller Bettys (Mad Men) garderob och valt ut nånting ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar