torsdag 26 december 2013

~★~

Jodå jag lever!

Så har nu julen kommit och gått. Dagen man ser fram emot, lägger massa pengar på, vill få lika speciell varje år.
Dagen började med mysfrukost med mamma. Sen gjorde vi oss i ordning och spelade lite kort innan vi åkte till syster för att fira. Hann knappt komma in i hallen innan vi möttes av en mycket förväntansfull liten kille som ville visa hur många klappar som låg under granen :) Och då kom ändå vi med ytterligare 5 (?!) påsar. Galet mycket klappar!
Efter fika och lite ritande så var det dags att bänka sig framför Kalle Anka.
Är nästan roligare att titta på barnens miner än på Kalle :)
Och så efter middagen så var plågan äntligen över och sötnosarna fick frossa i julklappar. Tydligen så hade jag varit lite snäll i år jag med för det fanns klappar till mig med ;)

 Jag och min lilla ängel <3

Så igår var det ju då juldagen och det innebär hemvändarfest! Mötte upp grabbarna för förkrök och sen begav vi oss till Marité. En mycket trevlig kväll blev det! :)

I morgon vankas det mysmiddag, vin och kackel med mina fina flickor!
Längtar så himla mycket, ska bli så mysigt att äntligen ses igen :)
Men innan dess tänkte jag hinna in en sväng på mellandagsrean. Tänkte lägga vantarna på en foundation och en bodylotion, viktiga grejer ;)

Hoppas att ni har haft en riktigt fin jul!
Det har i alla fall jag :)

1 kommentar:

  1. Så söta ni är <3 Och så himla fin gran också! Nästa år ska jag pynta ännu mer för att ta igen iår ;P

    SvaraRadera